MOTO360

Serwis akumulatorów

Kontrolę akumulatorów wykonujemy nowoczesnym Testerem Magneti Marelli, który umożliwia badanie akumulatorów 6 i 12 V oraz układów elektrycznych o napięciu 12 i 24 V. Przyrząd umożliwia diagnozę stanu zwykłych akumulatorów kwasowo-ołowiowych a także akumulatorów hermetycznych (żelowych, AGM). Tester bada cały układ rozruchu i ładowania w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zastosowana metoda pomiaru gwarantuje powtarzalność wyników i nie powoduje rozładowania akumulatora.

Ponadto za pomocą testera można sprawdzić:

  • poprawność funkcjonowania rozrusznika,
  • poprawność funkcjonowania alternatora
  • poprawność funkcjonowania diod prostowniczych

Z oficjalnie podawanych danych wynika, że w 17% wszystkich aut na naszych drogach akumulator jest niesprawny. W swojej ofercie posiadamy akumulatory do większości pojazdów na rynku.


stacja kontroli pojazdów, skp Tychy, badania techniczne Tychy, moto360

Zawsze aktualne promocje? Zapisz się


Akumulatory BOSCH od 199 zł
Sprawdzenie akumulatora (układu ładowania) 5 zł*

* promocja ważna przy okresowym badaniu technicznym

PRZY ZAKUPIE AKUMULATORA WYMIANA I KONTROLA GRATIS


NOWOŚĆ !!!
Powłoka ochrona na szybę od 99 zł

Zabezpieczenie przedniej szyby przez nano technologię

Powłoka "nano" zapewnia lepszą widoczność wieczorem i w nocy. W deszczu oraz warunkach złej widoczności poprawia bezpieczeństwo jazdy. Deszcz i woda perlą się i spływają z szyby. Szyba zdecydowanie łatwiej czyści się z brudu, owadów i lodu. Dodatkowo powłoka "nano" znacznie redukuje używanie wycieraczek szyby przedniej.

Sprawdź ofertę

od 199.00 zł Akumulatory

19.90 zł Kontrola akumulatora


2017-10-28

Sprawdź stan swojego akumulatora

Przed nadchodzącą zimą warto zadbać o prawidłową pracę podstawowych podzespołów elektrycznych auta. Przy niskich temperaturach nie ma taryfy ulgowej – tylko w pełni sprawny akumulator i rozrusznik pozwolą na bezproblemowy rozruch silnika.

W przeciwnym razie bezradnie rozłożymy ręce, gdy w mroźny poranek prądu starczy tylko na kilka wolnych obrotów silnika – zbyt wolnych, by go odpalić. W takiej sytuacji jako rozwiązanie w pierwszej kolejności przychodzi na myśl wymiana akumulatora.

Żeby wykonać pomiar, potrzebny jest miernik prądu stałego (popularny miernik elektroniczny), przyda się też jedna osoba do pomocy. Na początku trzeba sprawdzić napięcie na akumulatorze przy wyłączonym zapłonie.

Powinno ono wynosić około 12,5 V. Jeśli jest dużo niższe, to znaczy, że akumulator jest uszkodzony lub niedoładowany. Nawet jeśli napięcie na akumulatorze jest właściwe, to nie oznacza to, że ma on nadal dobrą moc rozruchową.

W większości popularnych samochodów napięcie ładowania powinno się mieścić w przedziale od 13,6 do 14,5 V i powinno pozostawać stałe niezależnie od obrotów.

Jedynie w najnowszych samochodach wyższych klas napięcie ładowania może być wyższe i sięgać nawet 15 V, ale w takich przypadkach pracą alternatora zarządza elektronika pokładowa auta i najlepiej niczego samemu nie dotykać.

Dzień dobry,
w czym mogę pomóc ?
^